Sve više smo u pokretu, a sve manje vremena provodimo kući, opuštajući se uz TV ili kakav časopis. Radijski program slušamo “s pola uha”, a kada krene blok reklama kao da isključimo pažnju. Kada nam prilikom surfanja Internetom preko ekrana iskoči oglas, jedino što nas zanima je gdje je onaj “iks” koji će ga zatvoriti. Upravo zato, vanjsko oglašavanje u današnjoj je džungli podražaja ostalo jedan od rijetkih načina na koji se stvarno kvalitetno i efektno može poslati poruka krajnjem korisniku.

Billboardi su već nekoliko desetljeća “kraljevi” vanjskog oglašavanja. U užurbanom svijetu nisu izgubili svoju važnost, a njihovo pozicioniranje na strateškim mjestima u gradovima, uz prometnice ili na frekventnim mjestima može dovesti do toga da su potencijalno najisplativiji vid oglašavanja – koliko god se njihova inicijalna cijena (možda) činila visokom!

Billboard ili popularni “jumbo” plakat postaje funkcionalna reklama one sekunde kada je postavljen, a svoju dužnost obavlja 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Ciljani korisnik ne mora ništa platiti, čak ni uključiti bilo kakav uređaj da bi ga uočio – on je jednostavno tu, a kada je dobro osmišljen i dizajniran te prenosi pravu poruku, njegov je učinak izuzetan!

Kod billboarda je izuzetno važno da bude dobro osmišljen, jasno dizajniran, s jednostavnom i izravnom porukom – tek tada će njegova funkcija biti potpuna, te će on pokazati svoju isplativost. Istraživanja su pokazala da su najučinkovitiji billboardi oni koji sadrže jednu sliku, uz jednu poruku dužine do 7 riječi, te koji su u blizini prodajnog mjesta ili impliciraju na lokaciju trgovine ili pak na izravnu kupnju.

U kvalitetnom marketing miksu, uz nezaobilazno web oglašavanje i kvalitetno korištenje odabranih elektroničkih i drugih medija, billboard oglašavanje važan je segment – pogotovo za tvrtke koje prodaju ili nude nešto vizualno. Oni su perfektan “podsjetnik” te su potpuno funkcionalni čak i kada prenose samo jedan – prepoznatljivi – dio cijele poruke, koja se u potpunosti pojavljuje u drugim segmentima oglašavanja. Oslanjanje isključivo na billboard oglašavanje možda nije najučinkovitija metoda promocije, no još je veća greška izostaviti ih iz reklamne kampanje.